ساعت:

12:46 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: برگزاری مراسم تجلیل از جامعه مهندسی و حقوقی شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: به مناسبت یکم تا هفتم اسفندماه 1394؛ هفته وکیل مدافع و نیز پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس؛ طی مراسمی توسط شهردار و رییس شورای اسلامی شهر از جامعه مهندسی و حقوقی شهرداری شیروان در آغاز ساعت اداری ششم اسفند در دفتر شهردار تجلیل گردید.


مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان با اشاره به دو مناسبت یکم تا هفتم اسفندماه 1394؛ هفته وکیل مدافع و نیز پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس از مراسم تجلیل از مهندسان و نیز پرسنل واحد حقوقی شهرداری شیروان خبر داد.


هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در این مراسم گفتند: مهندسان؛ نقشی اساسی در توسعه ی فناوری و ایجاد توانمندی های عمرانی کشور داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال زایی در کشور است که علاوه بر تسریع در رشد اقتصادی، آثار اجتماعی مناسبی را برای جامعه به ارمغان می آورند.


کلالیان مقدم و بورنگ نیز بیان داشتند: زندگی عزّت مندانه و میل به احقاق حق، از یک طرف و دواندن توسن قلم در میدان مدافعات و تحلیل های حقوقی- قضایی و گام برداشتن های استوار برای نیل به اهداف این نهاد عمومی عام المنفعه؛ ارمغانی بارز و ارزشی از سوی نماینده گان حقوقی است در دستیابی به استیفای حقوق شهرداری.