ساعت:

12:19 ق.ظ

تاریخ:

28 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: پیام تشکر کلالیان مقدم و بورنگ از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هفتم اسفند؛ اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران و عظيم ملت سرافراز ایران به خروش آمد و حماسه بزرگ ديگري را در كارنامه پر افتخار اين ملت فهيم و آگاه به ثبت رساند. روزي كه مردم مومن و وفادار ایران اسلامی با خلق “حماسه حضور و همدلي” در لبیکی مجدد به رهبر معظم(مدظله العالی)؛ عزت، شرف و اقتدار كشور را در رزمايش عظیم حضور ملی به اثبات ‌رسانند.

 


 

هما کلالیان مقدم رییس شورای اسلامی شهر شیروان و جعفر بورنگ شهردار شیروان طی پیام مشترکی، خلق حماسه حضور مردم مؤمن و ولایی ایران عزیز اسلامی را تبریک گفته و مراتب قدردانی خویش را اعلام داشتند:

 

متن پیام:

 

درود بر ملت فهیم ایران عزیز اسلامی و شهروندان غیور دارالمصلین شیروان

با سلام؛

هفتم اسفند اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران و عظيم ملت سرافراز ایران به خروش آمد و حماسه بزرگ ديگري را در كارنامه پر افتخار اين ملت فهيم و آگاه به ثبت رساند. روزي كه مردم مؤمن و وفادار ایران اسلامی با خلق “حماسه حضور و همدلي” و تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهداء و امام شهداء(ره)، در لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالی)؛ عزت، شرف و اقتدار كشور را در رزمايش عظیم حضور ملی به اثبات ‌رسانند. حماسه عظيم هفت اسفند نشان داد كه مردم بيدار و هوشيار ايران اسلامي با هوشمندي و بصيرت مثال زدني خود همواره پا در ركاب در صحنه دفاع از نظام و آرمان هاي الهي آن حضور داشته و اجازه دخالت بيگانگان در سرنوشت شان را نخواهند داد.

 

ملت ایران عزیز اسلامی و مردم مؤمن، انقلابي و حماسه ساز شیروان، مانند همیشه‌ به‌ ندای‌ امام راحل، رهبري معظم(دامت حفاظاته) و مراجع عظام، لبيك گفته‌ و با درك‌ اهمیت‌ و حساسيت بالاي دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در انتخابات هفتم اسفند، حضوری پرشور و آگاهانه داشته و جلوه هايي از ايمان و بصيرت و وفاداري خود به اصول و آرمان هاي انقلاب اسلامي را در مقابل ديده گان جهانيان جلوه گر ساختند.

 

درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر ملت هوشيار ايران و شما مردم بصير و متعهد شیروان که با حضور پرشور و شعور در اين عرصه، موجبات خشنودي رهبري عزيز(مدظله العالی)، شهداء و تمامي دوستان و علاقمندان به نظام را فراهم گرديد. آفرين بر اين غيرت و هميت ديني و انقلابي شما مردم غيور‌ كه با حضور مسئولانه در پاي صندوق هاي رأي، بار ديگر به دنيا نشان داديد كه اين كشور با تكيه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادى به عنوان بزرگ ترين آرمان معنوي انقلاب اسلامي را تا نقطه‌ مطلوب بپيمايد.

 

اينجانبان؛ خداي بزرگ را بر اين همه شكوه و بلند همتي اين ملت نستوه و بيدار سپاس گفته و بر خود لازم مي دانیم از حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رأی، صميمانه تقدير و تشكر نمايم. همچنين به نوبه خود از زحمات كليه عوامل دست اندركار برگزاري انتخابات در استان اعم از مسؤلان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هيات هاي محترم اجرايي، نظارت، بازرسي، فرماندار محترم و بخشداران، نیروی انتظامی و مجموعه همكاران، نامزدهاي محترم و اعضاي ستادها و طرفداران آن ها، رسانه هاي گروهي به ويژه رسانه ملي و شبكه استاني، خبرگزاري ها، نشريات، سايت ها و پرسنل همیشه خدوم شهرداری شیروان كه با تلاش صادقانه و زحمات شبانه روزي مقدمات برگزاري انتخاباتي باشكوه در استان و نیز شهرستان شیروان را فراهم كردند، تقدير و تشکر داشته و با تبريك به منتخبين مردم و آرزوي توفيق براي همگي اين بزرگواران، امیدوارم کماکان وفاق و همدلي حاکم و همه ما بتوانيم در عرصه خدمت به اين مردم عزيز و تعالي و پيشرفت ايران اسلامي مصم تر از قبل گام برداریم. از خداوند منان؛ اقتدار و عزت، پایندگی و سربلندي روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتي شما مردم غيور و هميشه در صحنه را مسالت داریم.

جعفر بورنگ                                     هما کلالیان مقدم

         شهردار شیروان                      رییس شورای اسلامی شهر شیروان