ساعت:

12:50 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: جعفر بورنگ؛ مؤثر در برگزاری سینمایش های غدیر در هفته ولایت و امامت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: ولایت از همه مناسک مذهبی و دینی بالاتر و ارزشمندتر است و باید به صورت علمی و ارزشی پاس داشته شود. تجلیل از خادمان فرهنگ غدیر در واقع تجلیل و تداوم راه آیت الله امینی، صاحب الغدیر است که پیش قراول ترویج باور غدیر می باشد. جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به عنوان خادم غدیر؛ مورد تجلیل واقع شد.

 

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و و رییس بنیاد بین المللی غدیر استان طی تقدیم لوح از تلاش خالصانه و ارزشمند جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در برگزاری سینمایش های غدیر در هفته ولایت و امامت سپاسگزاری نمود.

 

 

 

 

گفتنی است: سینمایش نذر چهارم تلفیقی از تئاتر و جلوه های سینمایی در رابطه با موضوع ولایت و غدیر است که به همت هنرمندان استان خراسان شمالی در محل سالن الغدیر نهاد کمیته امداد استان برای اجرا بوده است. هدف از اجرای سینمایش نذر چهارم همزمان با ایام عید غدیر امسال، آشنایی مردم با فضائل امیرالمؤمین(ع) و نیز پیام غدیر با تلفیقی از تئاتر و جلوه های سینمایی بوده، که در این برنامه؛ مفاهیمی نظیر توسل، زیارت، نذر و سایر موارد مرتبط با امامت و ولایت به عموم مردم در مرکز استان خراسان شمالی ارائه شد.