ساعت:

10:13 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: حادثه تلخ منا، نمودی از سوء مدیریت دست‌اندرکاران حج

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: حادثه مصیبت‌بار در حج ابراهیمی و سرزمین وحی که در سایه بی‌تدبیری و ناتوانی رژیم آل‌سعود، موجب جان باختن و مجروح شدن شمار کثیری از حجاج بیت‌الله‌الحرام از جمله حاجیان ایران اسلامی شد، موجب تأثیر و تألم شده است.

 

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان”، جعفر بورنگ”شهردار شیروان” و سیداحمد اکبرپور”فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر مستقر در شهرداری شیروان”؛ در پیام مشترکی، در گذشت تعدادی از حجاج بیت الله الحرام در حادثه منا را به خانواده ها و بازماندگان آنان تسلیت گفتند .

 

 

 

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یخرج من بیته مهاجرا الی‌الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی‌الله و کان الله غفورا رحیما

حادثه مصیبت‌بار در حج ابراهیمی و سرزمین وحی که در سایه بی‌تدبیری و ناتوانی رژیم آل‌سعود موجب جان باختن و مجروح شدن شمار کثیری از حجاج بیت‌الله‌الحرام از جمله حاجیان ایران اسلامی شد، موجب تأثیر و تألم شده است. حادثه تلخ و مصیبت جانکاهی که دل‌های امت اسلامی را اندوهگین ساخت و بی‌کفایتی و عدم شایستگی دولت عربستان را در مدیریت شایسته حج متجلی کرد.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت جمع کثیری از حجاج و صدوسی زائر ایرانی ، با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار ابراز همدردی کرده و برای سفرکرده گان این حادثه دردناک، آرزوی علو درجات از درگاه باریتعالی و برای مجروحان این حادثه غم‌بار، آرزوی سلامتی و شفای عاجل از خداوند منان مسئلت داریم.

       هما کلالیان مقدم                                                                           جعفر بورنگ                               

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                                              شهردار شیروان               

           

سیداحمد اکبرپور

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر