ساعت:

4:14 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: حداقل امکان تقدیر از خبرنگار؛ طرح رییس کمیسیون فرهنگی شورا بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هفدم مردادماه؛ فرصتی برای تجلیل از خبرنگار و 17 مرداد 94 را هما کلالیان مقدم”رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان” با پیشنهاد نام گذاری یک میدان به نام خبرنگار، به عنوان حداقل امکان تقدیر از خبرنگار، رونق بخشید.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” از طرح هما کلالیان مقدم”رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان” مبنی بر نام گذاری یک میدان دارالمصلین به نام خبرنگار خبر داد و بیان داشت: هفدهم مردادماه هر سال؛ مناسبت تقویمی روز خبرنگار است، که بستری است برای تجدید خاطره با شهدای والامقام خبرنگار به صورت اخص و گرامیداشت فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان” گفت: طرح نام گذاری یک میدان را به نام خبرنگار؛ بهانه ای به عنوان حداقل امکان تقدیر از این عزیزان دانستم که ارائه نمودم و ان شاءالله در اولین جلسه پارلمان محلی برای صدور نظریه تصویبی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 کلالیان مقدم”عضو شورای اسلامی شهر شیروان”، ضمن ادای احترام به مقام امام شهداء(ره)، شهدای والامقام و شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع رسانی و قلم، یاد دو خبرنگار؛ شهید محمود صارمی(اهل بروجرد) و شهید محمّدرضا امانی(اهل شیروان) را گرامی داشت.