ساعت:

5:19 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: دیوار مهربانی؛ دیواری به وسعت ایران، به شیروان رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: دیوار  مهربانی؛ فرصتی بیشتر و مناسب تر برای مشارکت مردم دارالمصلین با همنوع خود، که این بار به شکل دیگر به نیازمندان و افراد بی بضاعت کمک کنند. دیوارهایی که رنگ ریا ندارند اما بوی مهربانی می دهند، تبدیل به فضایی می شوند که مردم داشته های مازاد خود را با افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند، به اشتراک می گذارند.

 

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان با اشاره به اینکه پیام دیوار مهربانی ساده است:«اگر نیاز نداری بگذار، اگر نیاز داری بردار». پیامی که ثابت می‌کند به همین سادگی و بی‌آلایشی و تنها با چند قلاب و دل عاشق، می توان جوانه‌ی امید در دل دیگران کاشت. گفت: هموطنانی که از تجمل و ریا به دورند و در خفا و با مرام علی (ع) ایثار می‌کنند، لباس‌ها و اقلام دیگری که به آن‌ها احتیاج ندارند را روی قلاب‌های نصب شده بر این دیوار آویزان می‌کنند تا آبروی نیازمندان را بخرند و بدون هیچ چشم‌داشتی نیکوکاری کنند.

 

 

گفتنی است: در حال حاضر در دارالمصلین شیروان؛ سه دیوار به نام دیوار مهربانی مزین شد که: 1- پارک شهید فهمیده 2- جنب مسجد مسلم بن عقیل 3- جنب حسینیه اعظم