ساعت:

9:46 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: پیام مشترک کلالیان مقدم و بورنگ به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هفته وحدت یعنی اینکه مسلمانان همه با هم برادرند. پیام گران سنگ هفته وحدت این است که با دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه سار دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیام مشترکی ولادت پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت مسلمانان جهان را تبریک عرض نمودند.

 

 

 

متن پیام:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ولادت پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم، رسول صلح و رستگاری، رسول اصلاح و بیداری، جلوه راستین مهر پربرکت و منادی بزرگ عدالت، آزادی و آزادگی، رسول رحمة‌للعالمین و ولادت حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) و  هفته وحدت مسلمانان جهان را تبریک عرض می نماییم.

پیامبر عظیم الشان اسلام در عصر تاریکی و جهالت آن روز جامعه ،متعالی ترین دستورات را برای جامعه بشری به ارمغان آورد و امروز مسلمانان می بایست با بکارگیری دستورات و پیروی دقیق از فرامین و سیره آن رسول گرامی جامعه اسلامی را به قلل رفیع افتخار و عزت نائل سازند.

نامگذاری هفته وحدت  اقدام مدبرانه و عالمانه ای بود که توسط مسئولین بلند پایه نظام جمهوری اسلامی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم.

امیدواریم وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان که از ضرورت های جهان اسلام است روز بروز مستحکم تر  گردد و پرچم اسلام عزیز در تمام جهان به اهتزاز در آید.

 

                                                                               جعفر بورنگ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   هما کلالیان مقدم

شهردار شیروان                                                                                                                                                                                                                                                                                 رییس شورای اسلامی شهر شیروان