ساعت:

5:07 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: طرح ضربتی جمع‌آوری داربست‌های تبلیغاتی غیرمجاز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: به‌ منظور ساماندهی و زیباسازی منظر شهری و یکسان‌سازی تابلوهای تبلیغات موجود در سطح شهر که برخی از آنان موجب آسیب رساندن به زیبایی بصری شهر شده است، طرح جمع آوری داربست های تبلیغاتی غیرمجاز اجرا خواهد شد.

 


 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان و عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان” گفت: در راستای اجرای طرح زیباسازی، همه داربست‌های تبلیغاتی غیرمجاز در سطح شهر شیروان جمع‌آوری می‌شوند. ه همین منظور با هماهنگی انجام‌شده با واحد اجرائیات و سد معبر همه داربست‌های تبلیغاتی در سطح این شهرستان جمع‌آوری خواهد شد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان با اشاره به جانمایی پایگاه‌های تبلیغاتی در سطح شهر شیروان افزود: به‌ منظور زیباسازی، از سوی ستاد زیباسازی و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان، 13 پایگاه تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است.

 

 

شهردار شیروان از موسسات و ادارات دولتی و بخش خصوصی خواست تا برای انجام هرگونه تبلیغات خود با واحد زیباسازی و اداره فرهنگ اجتماعی شهرداری شیروان هماهنگی لازم را انجام دهند و یادآور شد: شهرداری شیروان به زیباسازی منظر شهری اهتمام داشته و از عموم انتظار دارد تا شهرداری را در این زمینه یاری کنند.

 

گفتنی است: در صورت عدم توجه به این نکات در زمینه تبلیغات محیطی، برابر ضوابط قانونی با متخلفان برخورد خواهد شد و به همین منظور اجرای ضربتی جمع‌آوری داربست‌های غیر مجاز تبلیغاتی در شیروان به‌زودی آغاز می‌شود.