ساعت:

4:10 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

نورانی مقدم: “مساجد و نمازخانه ها”؛ يادآور بندگى و كرنش در پيشگاه خداوند متعال

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: مساجد و نمازخانه ها، محلی برای رسیدگی به تمام امور است. مسجد و نمازخانه، پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است و نماز جماعت و تشکیل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبی بیانگر هماهنگی و انسجامی است که حضور در این مکان های معنوی را فراهم می‌آورد.

 

 

 

عبدالرضا نورانی مقدم”عضو ستاد اقامه نماز و رسیدگی به نمازخانه های شهرداری شیروان” با اشاره به این که تنها راه فائق آمدن بر مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی این است که مساجد و نمازخانه ها را احیا کنیم. بنابراین باید به مساجد و نمازخانه ها به صورت جامع توجه شود.

 

 

عضو ستاد اقامه نماز و رسیدگی به نمازخانه های شهرداری شیروان، ضمن بیان نوسازی و گسترش فضای نمازخانه واقع در ساختمان اداری شهرداری شیروان، ادامه داد: هر اندازه در حوزه مساجد سرمایه گذاری کنیم آسیب ها در جامعه به حداقل می رسد و این امر بسیار مقرون به صرفه است. فضای برپایی نماز باید مناسب و دارای امکانات کافی باشد، چرا که فضای مناسب یکی از مهم ترین عوامل موجود در برپایی نماز جماعت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نورانی مقدم نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانست و اذعان داشت: در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت به ‌ویژه نماز جماعت تأکید شده و تمامی دست اندرکاران حوزه نماز این شهرداری با محوریت ستاد اقامه نماز شهرداری شیروان، نیز بر برپایی نمازجماعت اول وقت تأکید داشته و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده، که کار نباید مانعی برای تأخیر در برپایی نماز باشد.