ساعت:

12:35 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: محمّد محمّدزاده قانعی؛ فرمانده موفق‌ترین رده مقاومت بسیج

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ پایگاه مقاومت مسلم بن عقیل شیروان به فرماندهی محمّد محمّدزاده قانعی، متشکل از بسیجیان سلحشور و مقاومی است که با حضور مقتدرانه ی علمی/عملی/معنوی خود در صحنه ی دوران فعلی و شرایط حساس کشور، عاملی مهم و اساسی در اثبات توان واقعی نظام می باشند. محمّدزاده قانعی منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیروان هم می باشد.

 

 

 عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان”، گفت: اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج با حضور سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از فرماندهان ارشد و فرماندهان پایگاه‌های برگزیده بسیج در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و در این جشنواره از 74 نفر فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج کشور با اهدای لوح تقدیر به عمل آورد.

 

آریان فرد از سند افتخار مشارکت پایگاه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل شیروان در ساخت صحن مبارک حضرت زهرا(س) در نجف اشرف در چندی قبل هم خبر داد.

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به عضویت محمّد محمّدزاده قانعی”فرمانده پایگاه مسجد مسلم بن عقیل” در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیروان بعنوان منتخب مردم هم اشاره نمود و افزود: محمّد محمّدزاده قانعی در حال حاضر؛ رییس شورای اسلامی شهر شیروان هم می باشد.