ساعت:

6:34 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

سیداحمد اکبرپور: توان رقابت و رفاقت همه جانبه در جامعه اسلامی با حرکت بسیجی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ حرکت پویا و سرنوشت ساز برای جامعه اسلامی شاخصه یک بسیجی است. ولایت پذیری و پیروی از آرمانهای نظام اسلامی و حرکت در مسیر انقلاب از شاخصه های دیگر یک فرد بسیجی است. با حضور فرمانده حوزه ادارات نیروی مقاومت بسیج سپاه شیروان از بسیجیان همکار در شهرداری تقدیر شد.

 

 سیداحمد اکبرپور”فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان” در جلسه تجلیل از بسیجیان شهرداری شیروان که در صبح سوم آبان 93 برگزار شد، بیان داشت: اعتماد و تبعیت مردم نسبت به آرمانهای ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران جزء اصولی است که هیچ گاه از بین نخواهد رفت.

 

 

اکبرپور افزود: حضور مقتدرانه ی علمی/عملی/معنوی بسیجیان در صحنه ی دوران فعلی و شرایط حساس کشور، عاملی مهم و اساسی در اثبات توان واقعی نظام است. امروزه بسیجیان یکی از عناصر اصلی بدنه نظام جمهوری اسلامی هستند و در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی حضوری موفقیت آمیز داشته اند. بسیج یك نهاد انقلاب است كه از توده مردم و آحاد جامعه تشكیل شده است.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” از تجلیل بسیجیان همکار در شهرداری شیروان، با حضور فرمانده حوزه ادارات نیروی مقاومت بسیج سپاه شیروان و جانشین حوزه ادارات نیروی مقاومت بسیج سپاه شیروان، طی تقدیم لوح تقدیر خبر داد.