ساعت:

4:49 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

سید احمد اکبرپور: ارتقاء شهرداری ها به یک نهاد اجتماعی فرهنگی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: در دارالمصلین شیروان؛ هیچ مسافر و جهانگردی، بعد از ورود به خاك آن احساس غربت نمی كند، این شهر دارای مردمی ولایتمدار و مؤمن و مهمان نواز بوده و مدخل ورودی پایتخت معنوی کشور؛ رهگذر خیل مشتاقان امام هشتم(ع) شیعیان می باشد.

 

 

 

 

سید احمد اکبرپور”رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان” در نشست مدیران و کارشناسان اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان در مورخ بیست و دوم تیرماه 94، بعد از بررسی رویکردهای این اداره و برنامه های پیش روی، بیان داشت: شهرداری ها در یك دوره؛ تنها وظیفه نظافت شهر و خدمات این چنینی را عهده دار بودند. ولی اكنون مدیران این نهاد عمومی نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی مردم نیز متعهد به انجام فعالیت شدند.

 

 

وی افزود: شهرداری ها امكانات وسیعی را در اختیار دارند و در ابتدا باید برای استفاده از امكانات در راستای فرهنگ سازی، هدفی را تعیین و طبق آن مسیر حركت خود را مشخص كنند. كشور ما یك كشور معاد محور است و تمامی ادیان توحیدی در آن یافت می شود كه باید با لحاظ قرار دادن این اختلاف ها در سلامت معنوی مردم كوشید. هدف از فرهنگ؛ رسیدن به خداست و شهرداری ها هم در مقابل سلامت روحی و روانی مردم، ملزم به برخی فعالیت ها به منظور خلق فضای امن و سالم هستند و باید در راستای سلامت فرهنگ برنامه های صحیح و به موقعی را اجرا نمود.