ساعت:

10:55 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان، فیش حقوقی خود را منتشر کرد

ارسال لایحه افزایش متمم بودجه ۲۵۰ درصدی شهرداری شیروان به شورای شهر

جواد حشمتی- شهردار شیروان با انتشار فیش حقوقی خود، از راه اندازی سامانه یکپارچه شفافیت مالی در شهرداری شیروان در آینده ای نزدیک خبر داد.

مهندس «احمدی» با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف و برنامه هایی که از آغاز فعالیتم به عنوان شهردار شیروان به دنبال آن بودم ایجاد و راه اندازی سامانه شفافیت مالی برای این مجموعه بوده است، ادامه داد: در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و ان شاءا… باهمکاری سایر مجموعه های مرتبط و دریافت مصوبه و تاییدیه شورای اسلامی شهر ، شهرداری شیروان اولین شهرداری در استان خواهد بود که در این راستا گام ‌برداشته است.

وی افزود: بنده به عنوان اولین نفر از مجموعه پرتلاش شهرداری فیش حقوقی خودم را جهت اطلاع مردم شریف شیروان منتشر می کنم و آماده پاسخ به سوالات و ابهامات مالی و … شهروندان در هر حوزه ای هستم.

شهردار شیروان تاکید کرد: با راه اندازی سامانه شفافیت مالی، تمامی عملکردهای مالی از جمله پرداخت ها، سفرها، ماموریت ها، لوایح ارسالی شهرداری به شورا، طرح های ارسالی شورا به شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهر به صورت آنلاین منتشر می شود و قابل مشاهده خواهد بود.
وی از مزایای دیگر این طرح را اطلاع آنی مردم از ریز مسائل و نامه نگاری، اقدامات و دلایل رکود یا توقف پروژه های پیشنهادی شهرداری و اقدامات عمرانی در طول سال بیان کرد.

⭕️ارسال لایحه افزایش متمم بودجه

شهردار شیروان در ادامه اعلام کرد : با تلاش همکاران ارزشمندم ‌در شهرداری شیروان و با برنامه ریزی درست، متمم بودجه با حدود ۲۵۰ درصد رشد یعنی از ۱۰۳ میلیارد و 500 میلیون تومان به ۲۳۶ میلیارد تومان، به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

حقوق پرسنل شهرداری به روز است
وی گفت: با تعامل بسیار خوبی که در مجموعه شهرداری وجود دارد و در کنار آن برنامه ریزی دقیق انجام شده، تمامی حقوق های پرسنل شهرداری به روز است و کارگران نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

⭕️ به دنبال راهی برای استخدام قانونی ۵۲ نیروی استخدام شده در سال ۹۷ هستم

مهندس «احمدی» در ادامه با اشاره به این که متاسفانه در سال ۹۷ ، ۵۲ نیرو به صورت غیرمجاز و خارج از ضوابط استخدامی و اداری جذب و به بدنه شهرداری تحمیل شدند، گفت: تاکنون نامه و اخطارهای زیادی از سوی مراجع قانونی و نظارتی به بنده ارسال و بر تعیین تکلیف این نیروها تاکید شده است اما در شرایط فعلی اقتصادی و با توجه به این که بسیاری از این کارگران جذب شده با این شغل دارای خانواده و زندگی شده اند، بنده به دنبال راهی برای استخدام قانونی این افراد در بدنه شهرداری هستم هر چند تاکنون چون این افراد خلاف مقررات جذب شده اند، راهی پیدا نشده است.
شهردار شیروان در همین زمینه به نکته دیگری اشاره و تاکید کرد: این ۵۲ نفر نباید جذب می شدند اما حالا که این تخلف صورت گرفته همه باید به دنبال راهی برای حل مشکل باشیم هر چند با شرایط فعلی حقوق و مزایای پرداختی به این ۵۲ نفر مبلغی حدود ۱۰ میلیارد ریال در ماه است که می توانست صرف سایر اقدامات خدماتی و عمرانی شود.