ساعت:

10:05 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

مهندس احمدی در دیدار با پاکبانان : افتخار می کنم که این لباس مقدس را پوشیده ام

شهردار شیروان ظهر امروز در دفتر خود ، میزبان‌و پذیرای جمعی از پاکبانان زحمتکش شهر بود و در فضایی گرم و صمیمی پای درد و دل آن های نشست.

? به گزارش روابط عمومی شهرداری شیروان، مهندس احمدی در حالیکه لباس مقدس و شرافت پاکبانی را به مانند جلسات گذشته با این عزیزان بر تن داشت ، در ابتدا به همه خیر مقدم گفت و از آن ها خواست، هر آنچه در دل دارند را بدون هیچ گونه لکنتی بیان کنند.

? در ادامه تمامی عزیزان پاکبان به طور جداگانه ، با شهردار شیروان گفتگو کرده و درخواست های خود را ارائه دادند.

? پس از آن مهندس احمدی بیان کرد: بار دیگر عنوان می کنم: من هم مثل شما یک پاکبان هستم و افتخار می کنم که این لباس مقدس را پوشیده ام و بسیار خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم و ادامه داد : لحظه ای فراموش نکنید که من حامی شما هستم و برای فراهم کردن بهترین ها برای شما ، از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

? مدیریت شهری شیروان در بخش دیگری از این جلسه عنوان کرد : بایستی از همین جا از تک تک شما بزرگواران تقدیر و تشکر کنم بابت اغتشاشات اخیر،‌با این‌که‌ شهرداری شیروان یکی از اداراتی بود که آسیب های بسیار زیادی از جمله تاسیسات و عمرانی دیده بود ولی شما ها سریعا برطرف کردید در کمترین زمان و قبل از اینکه صبح شود سریعا پاکسازی کردید.

?وی ضمن بیان اینکه همه شما خانواده من هستید، ادامه داد : شهروندان با اصالت شیروانی، اولویت ما هستند و برای رفاه حال شهروندان عزیزمان،‌باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا بتوانیم شهری زیبا را رقم‌بزنیم

گفتنی است این جلسه با حضور آقای حسن اسکندریان عضو شورای اسلامی شهر برگزار گردید

? ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱