ساعت:

10:51 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: اولویت برنامه ها؛ تأمین حقوق و مزایای پرسنل باشد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: جلسه هم اندیشی، پیشبرد و به هنگام رسانی امور تنظیف شهری و جمع آوری پسماند شهری با تأکید شهردار شیروان بر صیانت از حقوق مردم و ساکنین دارالمصلین در بهداشت محدوده قانونی وظیفه ای با اولویت بخشی به ضرورت تأمین حقوق و مزایای نیروی انسانی خادم در این بخش به مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه به دستور کار جلسه منتهی شد.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در جلسه روز یک شنبه بیست و نهم فروردین 1395 با مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه که با حضور معاون خدمات شهری، مدیر امور مالی، مدیر امور اداری و کارگزینی، کارشناس واحد خدمات شهری و کارشناسان واحد حقوقی برگزار شد، گفت: سازمان مدیرت پسماند باید در زمینه تنظیف شهری و جمع آوری پسماند به نحوی مطلوب عمل کرده و تمام تلاش خود را برای تفکیک و جداسازی پسماندها به کار گیرد، که البته تحقق این امر نیازمند همکاری و همیاری شهروندان نیز هست. در این باب اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز باید فرهنگ‌سازی مناسب انجام دهد.

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان ادامه داد: توجه به محیط زیست و حفظ سلامت انسان و کلیه موجودات کره زمین یکی از اصول اساسی در بقای زندگی و استفاده از مواهب خدادادی است که به وفور در اختیار ما قرار دارد و وظیفه داریم؛ مدیریت پسماند را با توجه ویژه ای مدنظر داشته باشیم. شهردار شیروان با تأکید بر صحت و دقت در مدیریت پسماند محدوده قانونی وظیفه ای شهر شیروان، از مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه که وظیفه مدیریت تنظیف شهری و جمع آوری پسماند را در شیروان به عهده دارد، خواست تا اولویت امور، تأمین حقوق و مزایای پرسنل بوده و به موقع پرداخت نمایند.

 

 

فرهاد زراعتکار”معاون خدمات شهری شهرداری شیروان” هم در این جلسه یادآور شد: هیچ تعلل و قصور احتمالی در امر مدیریت پسماند شهر شیروان را با توجه به تکالیف شرعی و قانونی شهرداری در امر بهداشت و سلامت مردم، نمی پذیریم و البته تاکنون، به حمد و قوه الهی، خللی در انجام وظایف مشاهده نشده است. اهمیت دفع بهداشتی پسماند ها زمانی بر همه روشن می شود که خطرات ناشی از آن بخوبی شناخته شود زیرا پسماند ها نه فقط باعث تولید بیماری، تعفّن و زشتی مناظر می گردند، بلکه می توانند به وسیله آلوده کردن خاک، آب و هوا خسارات فراوانی را ببار آورند.