ساعت:

12:53 ق.ظ

تاریخ:

29 فروردین 1403

شهرداری شیروان

علی اصغر میرزازاده: ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‎ها در برگزاری همایش پیاده‌روی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: همایش پیاده روی همگانی از مهمترین و بزرگترین برنامه های هفته سلامت شهرستان و برنامه مدنظر شهرداری با ادارات است. با مشخص کردن کمیته های ستاد همایش پیاده روی(کمیته اجراییامنیتی پشتیبانی و تبلیغاتی و … ) دبیر کمیته ها، مشخص شده و وظایف مورد لزوم ابلاغ و تحقق این امر ورزشی هم، همکاری و همیاری نزدیک همه ادارات را برای برگزاری هر چه بهتر همایش می طلبد.

 

 

علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” از جلسه روز دوشنبه سی ام فروردین 1395 با حضور مسئولین و کارشناسان ادارات و دستگاه های اجرایی دست اندرکار همایش پیاده روی همگانی خبر داد و گفت: کمیته پشتیبانی در شهرداری تشکیل و همه برنامه ها به صورت مستمر رصد می شود، تا به تا سرحدامکان؛ همایش مطلوب برگزار شود.

 

 فرهاد زراعتکارمعاون خدمات شهری شهرداری شیروان نیز بیان داشت: تشويق آحاد جامعه به ورزش، پركردن اوقات فراغت، بالا بردن روحيه نشاط و تعاون و همكاري و از مهم تر فراهم شدن زمينه تبليغات براي شهرستان مي باشد. پياده روي همگاني از موضوعات مهم در حوزه سلامت مردم ارزيابي می شود و حضور حداكثري مردم ورزش دوست شیروان را در اين همايش خواستاریم.

 

 گفتنی است: همایش پیاده روی در روز جمعه سوم اردیبهشت ماه 1395 از میدان انقلاب تا کوهستان پارک شیرکوه برنامه ریزی شده است.