ساعت:

3:16 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان : تربیت بدنی یکی از اساسی ترین نیاز های انسان است .

شهردار شیروان : تربیت بدنی  یکی از اساسی ترین  نیاز های انسان است .

 


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان 

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان که به اتفاق  نائب رئیس  شورای اسلامی و شماری  از مسئولین  و  کارکنان شهرداری بمناسبت  هفته تربیت بدنی  و انتصاب برغمدی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش  و جوانان شیروان با  با مسئولین این اداره دیدار و گفتگو کردند.

مدیریت شهری شیروان در این نشست با تبریک این انتصاب و هفته تربیت بدنی افزود تربیت بدنی به عنوان یکی از اساسی ترین نیاز های انسان است که سلامت روح و جسم  را تامین میکند و برای شادابی ، نشاط و سلامت افراد  در جامعه نقش بسیار مهمی دارد  لذا باید به این مقوله توجه ویژه ای کرد.  شاهرخی بیان داشت امید واریم  بتوانیم شرایطی در سطح شهر به وجود بیاوریم تا توسعه همه جانبه ورزش را در بین همه اقشار جامعه شاهد بوده و با برداشتن مسائل و مشکلات پیش رو  در عرصه تربیت بدنی قهرمانان ملی و کشوری پرورش دهیم.

شهردار شیروان در ادامه از برگزاری نرمش صبحگاهی کارکنان شهرداری خبر داد. و افزود  شهرداری به منظور توسعه ورزش و نشاط اجتماعی از تعامل با ارگانهای مختلف استقبال میکند.

 حسن اسکندریان عضو و نائب رییس شورای اسلامی شیروان توجه به امر ورزش را کلید سلامتی جامعه عنوان کرد و گفت چند پروژه عمرانی و ورزشی امسال توسط شهرداری به بهره برداری رسیده است که ورزشکاران از این ظرفیتها بخوبی استفاده میکنند.

 این عضو شورای اسلامی شیروان  ورزش همگانی را موثرترین حق اجتماعی یک شهروند در مسیر برخورداری  از یک زندگی سالم و با نشاط دانست و افزود یکی از دستگاه هایی که میتوتند در نشاط و شادی آحاد مردم نقش مهمی ایفا کند شهرداری است. وی افزود با اشاره به دغدغه اعضای شورای اسلامی و شهردار در خصوص بحث سلامت جسم  و روح شهروندان گفت : گستردگی وظایف و خدمات در مدیریت شهری باعث نشده تا شورا و شهرداری از توجه به ورزش و تندرستی شهروندان غافل شوند.