ساعت:

6:38 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان : خبرنگاران سربازان حقیقی مردم هستند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شیروان : به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی مراسم تجلیل از خبرنگاران شیروان به همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان : با گرامیداشت روز خبرنگار یاد و خاطره شهیدان امانی و صارمی را پاسداشت و گفت : اگر خبرنگاران نباشند ، جامعه پویایی خود را از دست می دهد. مدیریت ارگان شهری اضافه کرد : خبرنگاران وضعیت جامعه را بدون هیچ گونه مشکلی به گوش مسئولان می رسانند و باید از این بابت از آن ها قدردانی کنیم.


شاهرخی افزود: انتظار می رود اصحاب رسانه به عنوان مشاوران امین در رشد ، توسعه و پیشرفت شهر یاریگر ما باشند و ما هرگونه انتقاد سازنده را با جان و دل می پذیریم و آماده هرگونه ارائه طرح ها و پیشنهادات سازنده از سوی خبرنگاران هستیم. همچنین تصریح کرد : بدون توجه به رسانه نمی توانیم توسعه پیدا کنیم. وی شکوفایی کشور را در گرو شکوفایی رسانه ها دانست و ادامه داد : توسعه زمانی شکل می گیرد که خبرنگاران آزاد ، مستقل و بدون وابستگی به جناح یا گروه خاصی داشته باشیم .

شاهرخی بیان داشت : توسعه بدون نقش رسانه ها امکان پذیر نیست و هر جامعه ای که توسعه یافته است، رسانه ها در آن جامعه نقش پر رنگی داشته و جایگاه والایی دارند، که خبرنگاران شیروانی همواره نگاه توسعه گرایانه و مثبت داشته اند.


در این نشست خبرنگاران شیروانی بر تعامل شورای اسلامی شهر و شهردار با اصحاب رسانه تاکید کردند.