ساعت:

4:05 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

فرماندار شیروان تقوت وحدت و همدلی به عنوان پیش نیاز اصلی توسعه باید مدنظر بزرگان منطقه و شهرستان باشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به مناسبت هفته دولت شهردار و معاونین به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر شیروان با نماینده عالی دولت در شیروان دیدار و گفتگو کردند.

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان در این ملاقات با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: مسئولان و حاکمان اگر به مردم اعتماد داشته باشند و محبت مردم را جلب کنند مشکلات اقتصادی فرهنگی و امنیتی ریشه کن می شود .


مدیریت ارگان شهری شیروان ادامه داد: دو عامل مهم ولایت و خدمت اگر در کنار هم و با هم باشند انسان را در دلهای دیگران جا میدهد، وی خدمت بی منت را رسالت کلیدی دولتمردان به ملت عزیز دانست.

امین رضا مراتی فرماندار شیروان با قدر دانی از حاضرین بیان داشت تقویت وحدت و همدلی به عنوان پیش نیاز اصلی توسعه باید مدنظر بزرگان منطقه و شهرستان باشد که این مهم در شیروان وجود دارد که به این اساس رشد و سرعت توسعه رو به جلوست.


نماینده عالی دولت در شیروان گفت: مردم در همه عرصه های انقلاب به ویژه در دفاع و حمایت از دولت و در راس آن نظام ، کوتاهی کرده اند و از فرزندان انقلابی خود انتظار دارند ثمره شیرین خدمت را ببینند و دولت در همه عرصه ها به ویژه اقتصادی همراه مردم باشد.

فرماندار شیروان افزود : مسولان خادمان ملت هستند و این حق برای تمام مردم محفوظ است و مردم این حق را دارند که از مسئولان بپرسند، وی اظهار کرد :ما در کشور نیروهای ماهر و توانمندی داریم که با اتکا به این نیرو های جوان و کارامد می توانیم تحریم ها را بی اثر کنیم.