ساعت:

9:10 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: صیانت از حقوق مردم در برنامه ریزی احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: صیانت از حقوق شهروندی و جان و سرمایه مردم، ایجاب می‌کند شهرداری در روند ساخت و ساز مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی واقع در میدان انقلاب به گونه‌‌ای تعریف روند احداث و اقدام کند، که مسائل فنی و اصول شهرسازی و زیباسازی به اعلی درجه محقق و افراد دارای صلاحیت در ساخت و ساز وارد شوند. نظر کارشناسان رسمی دادگستری هم دیده شده است.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” ضمن یادآوری اصراری تحقق صیانت از حقوق مردم توأم با رعایت صرفه و صلاح شهرداری در احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی میدان انقلاب در جلسه بررسی روند ساخت و ساز مذبور، به استماع سه تن کارشناس رسمی دادگستری و هم کارشناسان شهرداری دست اندرکار در این پروژه پرداخت و در این باره بیان داشت: از هیچ اقدامی در حفظ سرمایه و جان مردم در ساخت و سازها دریغ نمی کنیم.

 

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان ادامه داد: در واقع به فکر حفظ جان و مال شهروندان بوده و خواهیم بود و به این موضوع توجه داریم، که با مدنظر قراردادن صرفه‌جویی، اجازه داده نمی شود که ریسک و خطراتی متوجه مردم و یا کاهش عمر مفید ساخت و ساز گردد. در احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی از نظر مشاورین صالح استفاده شده و مجریان امر هم صلاحیت کار داشته و بر همین اساس؛ تفویض کار شده است. مهندسان شهرداری نیز بر روند کار نظارت دقیق دارند.

 

 

 

گفتنی است در این جلسه بررسی و ارزیابی مقدماتی؛ هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان”، سعید ساعدی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان و رییس کمیسیون درآمدزایی شورا”، سه تن کارشناس رسمی دادگستری و مسئولین و کارشناسان شهرداری دست اندکار در اجرای پروژه نیز حضور داشتند.