ساعت:

3:18 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: ضرورت توسعه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد باورهای دینی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: فعالیت‌های عمرانی خوب است، اما باید به بحث فرهنگ شهروندان توجه شود و بتوان باعث رشد و تعالی انسان شویم. سعی شود در حد بضاعت کاری در شهرداری با محوریت حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی با یک جوهره دینی و انقلابی گام برداشته شود. ضرورت توسعه فرهنگی، اجتماعی با رویکرد باورهای دینی رویکرد فرهنگی شهرداری است.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در جلسه با امام جماعت شهرداری و جمعی از خواهران حوزه علمیه؛ ضمن تشکر از اصحاب این جلسه گفت: باید به بحث فرهنگ شهروندان توجه کنیم و بتوانیم باعث رشد و تعالی انسان شویم. بنده سعی کرده‌ام به بضاعت کاری‌ام در شهرداری در جهت حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی با یک جوهره دینی و انقلابی گام بردارم و البته نمی‌گویم در تمامی این امور موفق بوده‌ام.

 

 

 

وی افزود: کار فرهنگی؛ کاری مینیاتوری است و با کار کلی متفاوت است. بنده در دوره فعالیت خود بر توسعه حوزه اجتماعی که یکی از موضوع‌های انسانی است تأکید ویژه داشتم، که این توسعه اجتماعی با رویکرد باورهای دینی شکل خواهد گرفت. امیدوارم اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان، بتواند ثقل کارهای فرهنگی اجتماعی دینی شود.

 

 

 

شهردار شیروان یادآور شد: مباحثی همچون تشکیل اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری، برگزاری آیین سیاه پوش نمودن شهر در یک روز قبل از آغاز ماه محرم، پخش اذان در شهرداری، برگزاری زیارت عاشورا و سایر مباحث دینی اعتقادی، کمترین کارهای است که برای آغاز حرکت فرهنگی اجتماعی شهرداری اجرایی شده است.

 

 

گفتنی است در این جلسه راجع به مباحث دینی در مسائل شهری گفتگو شد و اصحاب جلسه همگی بر این تأکید نمودند که: باید اولویت برنامه های مدیران شهری، تقویت دین و فرهنگ مردم باشد.