ساعت:

4:27 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل: گرایش شهرداری در راستای تامین حمل ‌و نقل‌عمومی ایمن و انسان‌محور است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: بحث ایمنی و تعیین صلاحیت در سرویس مدارس، مسوولیتی است که به عنوان بخشی از حمل و نقل درون شهری، بر عهده شهرداری می باشد. مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه در جلسه توجیهی مدیران عامل شرکت های حمل و نقل درون شهری و نیز ارائه دهنده سرویس های مدارس، هدف شهرداری را ، تامین حمل و نقل عمومی ایمن و انسان محور دانست.

 

 

جعفر حیدری”مدیرعامل شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” در جلسه توجیهی مدیران عامل شرکت های حمل و نقل درون شهری و رانندگان تاکسی، با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهر، گفت: حل معضل ترافیک شهر و تامین تردد ایمن برای شهروندان، موجب سلامت جسمی و روانی آنان می شود.

 

 

وی در این جلسه ادامه داد: همکاری و مشارکت بین بخش های مختلف شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی و پلیس راهور به خوبی صورت می گیرد و امیدواریم در سایه این تعامل و همکاری، نتایج مثبتی عاید جامعه شهری و بخصوص دانش آموزان و اولیای آنان شود.

 

 

جعفر حیدری در پایان، نظارت و کنترل را یکی دیگر از عوامل ارتقای کیفیت خدمات سرویس ها دانست و اظهار امیدواری کرد که اداره آموزش و پرورش نیز در مبحث سرویس مدارس، کماکان با جدیت پیگیر استفاده از خودروهای مجاز برای سرویس باشد و پلیس راهور و پلیس نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع صالح هم نظارت بیشتری بر ناوگان حمل و نقل داشته باشند.