ساعت:

1:16 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: هرچه داریم از عنایت اهل بیت(ع) است// اقامه نماز در وقت فضیلت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تمركز در سياست‌گذاري و محتوا و خلاقيت در شيوه و اجرا، لازمه كار فرهنگي است. تنظيم محتوا، رصد فعاليت‌ها و هدايت دقيق براي قرارگرفتن در مجراي صحيح از اهم اولویت های فعالیت‌های دینی و فرهنگی است و تمركز در حوزه دين، دغدغه اول و آخر آن به شمار می‌رود.

 

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان و متصدی اقامه نماز شهرداری شیروان” در نشست اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان، ضمن بیان اینکه: هرچه داریم از عنایت اهل بیت(علیهم السلام) است، با تذکر توجه ويژه به فعاليت‌هاي فرهنگي در نمازخانه شهرداری و نمازخانه های احداثی در پارک های عمومی شهر، اظهار داشت: نبايد نمازخانه ها را پس از ساخت، به حال خود رها كرد، بلکه بايد از تمام ظرفيت‌ها در شكوفايي و بالندگي نمازخانه ها با اولویت اقامه نمازجماعت در پارک ها هم استفاده کرد. باید خود را موظف بدانیم که حداقل یک نوبت نماز را به جماعت اقامه کنیم.

 

 

شهردار شیروان و متصدی اقامه نماز شهرداری شیروان خطاب به معاونین، مدیران و مسئول دفتر خود، افزود: جلسات اداری و ملاقات های مردمی و کلیه برنامه ها به طوری تدوین و پیش بینی شود، که با وقت فضیلت نماز تداخل نداشته باشد. محل مناسب و آراسته‌ای که گنجایش آن متناسب با تعداد کارکنان و مراجعه‌کنندگان باشد، به عنوان نمازخانه پیش‌بینی شود.

 

 

بورنگرییس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان با تقدیر از اقدامات فرهنگی انجام شده سال جاری، حضور موثر و متناوب مديران شهري در صفوف نماز جماعت را موجب ترغيب كارمندان آن مجموعه دانست، كه موجب روسفیدی در پيشگاه حضرت حق خواهد بود.

 

 

جعفر بورنگ”جانشین پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان” به ضرورت ارتقای دانش و بینش کارکنان و خانواده آنها در مورد نماز و فلسفه و راز و رمز آن، اشاره نمود و خواست: اقدامات لازم از‌طریق برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی و دوره‌های آموزشی و سایر روش‌های مؤثر به صورت فراگیر به عمل آید.