ساعت:

6:32 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

عدم پرداخت عوارض شهرداری، به منزله اختلاف تلقی می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: پرداخت ننمودن عوارض شهرداری توسط مؤدیان، به منزله اختلاف تلقی می شود.

الحمد محمدی-مسئول واحد حقوقی شهرداری شیروان-گفت: با توجه به اینکه عوارض محلی، اصلی ترین ممر درآمد شهرداری هاست و عوارض پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و منقضی شدن فرجه یک ماهه از ارسال مصوبه به وزارت کشور قابل وصول است، لذا مؤدیان می بایست به پرداخت عوارض مربوط به خود (ملک/ماشین و …) به شهرداری ها تا پایان هر سال اقدام نمایند. در غیراینصورت و با جری تشریفات لازم، عدم پرداخت عوارض شهرداری ، به منزله اختلاف محسوب خواهد شد.

 


محمدی افزود: رفع هر گونه اختلاف بین مؤدی و شهرداری در مورد عوارض و بهای خدمات در صلاحیت کمیسیون مقرر در ماده 77 قانون شهرداری می باشد و بدهی هایی که طبق تصمیم این کمیسیون تشخیص شود، طبق مقررات اسناد لازم الاجراء به وسیله اداره ثبت با صدور اجرائیه برای شهرداری وصول طلب می شود.

عظیمی-مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان- در پایان ادامه داد: شهرداری شیروان نسبت به فراهم نمودن بستر تسریع در امور ارباب رجوع(کاهش زمان پاسخگویی و …) اقدام نموده و در آتی امکان پرداخت الکترونیکی، ارسال قبوض عوارض نوسازی برای مؤدی نیز فراهم خواهد شد.