ساعت:

11:20 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

علی اصغر میرزازاده: استمرار قهرمانی شهرداری شیروان بر سکوی اول کشتی استان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ قهرمانی تیم کشتی شهرداری شیروان در مسابقات کشتی تیمی استان خراسان شمالی، زنگ افتخار دیگری را برای شیروانی ها به صدا درآورد و نشان داد که شاگردان محسن محمّدزاده و حسین جعفری حالا مدعی قهرمانی در مسابقات کشوری هستند.

 

 علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” ضمن بیان اینکه: همکارمان”محسن محمّدزادهدر مسابقات قهرماني كشتي  که در استان خراسان شمالی (شهر اسفراین) در سال 93  جهت انتخاب برگزیده گان برای اعزام به مسابقات کشور، مقام اول را كسب نمود، گفت: بار دیگر تیم‌ کشتی شهرداری شیروان، بهتر از سایر تیم ها ظاهر شد و توانست با قدرت به قهرمانی برسد و مقام اول کشتی تیمی را بدست آورده و راهی مسابقات کشوری شود.

 

 

مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم عنوان قهرمانی سال 93 را به نام شهرداری شیروان کسب نماییم و خدا را شکر که شرمنده همراهان خوب تیم و مدیریت شهری شیروان و هم مردم خوب و ورزش دوست شیروان نشدیم. ‌این قهرمانی را به همه مردم تبریک می‌‌گویم.

 

 

 

علی اصغر میرزازاده افزود: بچه‌های تیم واقعاً خوب کشتی‌ گرفتند. تیم ما شرایطش خیلی خوب است و برای این تیم برنامه‌ریزی شده و لیاقت‌ این را دارد که روی سکوی اول کشور در مقاطع انفرادی و تیمی بایستد.

 

 

وی به حضور امین رمضانیان، مسعود داوری، مهدی گواهی و دانیال قاسمی در تیم کشتی شهرداری شیروان اشاره نمود و از راهیابی این کشتی گیران به مسابقات کشوری خبر داد.

 

 

میرزازاده به پیام تبریک ارکان مدیریت شهری شیروان اشاره نمود:

متن پیام به‌ این شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

از کشتی‌گیران، مربیان و سایر دست‌اندرکاران تیم‌ کشتی شهرداری شیروان که بی شک متعلق به شیروان و نماینده شهر و مردم دارالمصلین شیروان است و با تلاش خود دل همکاران خود در شهرداری شیروان و هم شهروندان را شاد کردند، تشکر می‌کنیم.

 محمّد محمّدزاده قانعی                                        جعفر بورنگ

  رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                 شهردار شیروان