ساعت:

4:39 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

محمّدزاده قانعی: رویکرد شهرداری شیروان، رویکردی فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” از حمایت مدیریت شهری شیروان از آثار فرهنگی و هنری  خبر داد و به ضرورت معرفی فرهنگ و هنر شیروان و استان خراسان شمالی، آن طور که شایسته و بایسته است به نسل آینده و دیگران اشاره نمود.

 

محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان”، عمده ترین اهداف مدیریت شهری شیروان را ساماندهی برنامه های فرهنگی و هنری عنوان کرد و بیان داشت: در این مجموعه، همواره تلاش می کنیم، ارتباط تنگاتنگ و مستمری با اهالی فرهنگ و هنر برقرار کنیم تا از این طریق بتوانیم ظرفیت ها و پتانسل های موجود در شهر شیروان را شناسایی و معرفی کنیم.

 

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان، ضمن اشاره به اقدامات خوب شهرداری شیروان در امر نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و برنامه های در دستور کار شهرداری برای پدافند غیرعامل، ادامه داد: با نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر و تذکر محیطی در جامعه از طریق نصب بنر و تبلیغات ارشادی و اجرای اوامر مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و رعایت مفاد اصل هشتم قانون اساسی و توسعه امر به معروف در دایره وسیع اجتماعی، اقتصادی و استفاده مطلوب از ظرفیت مردم، معروفات در جامعه ترویج و با کاهش منکرات، رضایت مندی مردم حاصل و امنیت اجتماعی با کمترین هزینه تأمین خواهد شد.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان اشاره داشت و بیان نمود: کارگروه پدافند غیرعامل شهرداری شیروان هم به زودی تشکیل می شود.

 

 

وی به برخی از اقدامات شهرداری شیروان در مقوله نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از پتانسیل های موجود شهری به روایت عکس خبر داد: