ساعت:

1:31 ب.ظ

تاریخ:

28 فروردین 1403

شهرداری شیروان

لذت آغاز یا افتتاح پروژه ها و تبلور آثار رضایت مردم؛ نشان همدلی مدیریت شهری با مردم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ مدیریت شهری شیروان اعم از شوراي اسلامي شهر و شهرداري با هدف جذب سرمايه‌هاي بيشتر، براي عمران و آباداني شیروان با حمایت همشهریان، همدل و همراه با يكديگر گام بر مي‌دارند.

عباس کاظمی”نائب رئيس شوراي اسلامي شهر شیروان” گفت: شناسائی فعالان اقتصادي و سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در دستور کار جدی مدیریت شهری شیروان قرار دارد، تا براي پيشرفت شهر که بايد راه سرمايه‌گذاري را در آن تسهيل كرد و در حقيقت سود تضمين شده را به سرمايه‌گذاران عرضه كرد، موفق عمل نمائیم.

 

وي افزود: روند كارها براي سرمايه‌گذاران بايد روان باشد؛ شیروان ظرفيت‌هاي فراواني در اين زمينه دارد و اينكه توريسم يكي از ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در شیروان به شمار مي‌رود و یکی از زمينه‌هاي كسب درآمد در اين زمينه، ساخت اقامت‌گاه‌ها و اماکن مذهبی تجاری و … بیشتر مناسب است، تا بستر توقف مسافران، جهانگردان و زائرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) فراهم گردد و در این راستا مي‌توان مجموعه‌هاي مذهبی، فرهنگی و تفريحي بیشتری را البته در موقعیت های مناسب و ترجیحاً در مسیر هموطنان در شهر ايجاد كرد تا گردشگران و زائران، از آنها هم استفاده كنند و مدت زمان اقامت شان در شیروان بيشتر شود.


کاظمی با اشاره به كمبود شغل و وجود اختلاف طبقاتي در شهرها، اظهار كرد: جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و فعاليت آنها در شیروان نیز مي‌تواند اين دو مشكلی را که بدان اشاره شد، حل كند و من باب جلب سرمایه گذار بر آن هستیم تا ابتدا سوددهي طرح‌ها بررسي گردد و برای رعایت صرفه و صلاح شهرداری درصددیم تا ستادي با حضور شهردار شیروان و اعضاي شوراي اسلامي شهر به منظور تسريع در روند صدور مجوزهاي لازم براي سرمايه‌گذاري تشكيل شود، که با عنایت به ظرفيت‌هاي عظيم سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در شیروان و با تكيه بر پتانسيل‌هاي موقعیت جغرافیائی شهر شیروان، ارکان مدیریت شهری باید در ورود سرمايه‌گذاران همت نمایند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: شوراها، پارلمان محلی هستند و برخواسته از اراده مردم است و همه واقفند که پی گذاری هر کاری، چه بسا سخت باشد، ولی خوشبختانه گام هایی که برداشته می شود با دانش، شادابی و توانایی همراه می باشد و زمینه ساز برداشتن گامهای بزرگ تری است. یکی از مؤلفه های مفید این گام ها، آینده نگری در موضوعات است که تک تک اعضای شورای اسلامی شهر و هم شهردار شیروان بر آن استوارند.

 

عباس کاظمی یادآور شد: دست یاری شورا به سوی مردم، صاحب نظر، نخبگان و جامعه علمی دراز است و از تجربیات و راهنمایی های همگان در همه زمینه ها با آغوش باز استقبال می کند و هیچ گاه، هیچ شخصی این تفکر را نداشته باشد، که نظر وی نمی تواند، راه گشائی مدیریت شهری باشد. شورای شهر به دلسوزان شهر نیازمند است .

 

عباس کاظمی با اشاره به اینکه در نیمه اول سال جاری کارهای خوبی نظیر پروژه ها و طرح های توسعه و عمران شهری آغاز و یا افتتاح شده، گفت: بدون حمایت و سعه صدر مردم یقیناً شهر از سازندگی باز می ایستد و آرزو دارم شیروانی زیبا، سرشار از اقدامات عمرانی، خدماتی، فرهنگی، سرسبزی، محبت و دوستی را شاهد باشیم . مردم عزیز شهر انجام پروژه های عمرانی شهری و افتتاح آن را همواره در ذهن خود دارند و ما همواره از حمایت های بی دریغ همشهریان خود برخوردار هستیم، هر چند که موانع و مشکلات بسیار است، اما شیرینی بازگشایی و افتتاح پروژه ها و دیدن لبخند رضایت بر لبان مردم تمام آن مشکلات و موانع را بر طرف می کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیروان در پایان گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان هم بر اساس آموزش های شهروندی و در راستای وظایف این مجموعه اجرا شده و می شود. البته با توجه به گستردگی وظایف شهرداری، باید تمام برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه در راستای اهداف و وظایف این مجموعه از جمله آموزش های شهروندی باشد.