ساعت:

5:11 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مدیریت شهری شیروان؛ سهیم در جشن گلریزان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان:

ارکان مدیریت شهری شیروان اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری در جشن گلریزان، جشن باران رحمت و بستر کمک به نیازمندان با محوریت نهادینه شدن سنت های خیر، مشارکت نمودند.

 


 

 

 

 

جعفر بورنگ شهردار شیروان گفت: در قرآن کریم تأکید شده است که مؤمنان در انجام امور خیر از هم سبقت بگیرند و جشن گلریزان که کمک به نادمین جرایم غیرعمد است، نمونه یکی از همین کارهای خیر است و افراد زیان‌دیده‌ای هم که از دریافت دیه و خسارت خود چشم‌پوشی می‌کنند، نیز در زمره خیرین هستند. پس بر همه مؤمنان لازم است با تأسی از کلام الله و فرمایشات پیامبر اعظم(ص)، ائمه اطهار(ع)، منویات مقام معظم رهبری(دامت حفاظاته) برای برادران دینی که به علت جرایم غیرعمد متحمل حبس شده اند، با کارهای خیر و انسان دوستانه، در جهت آزادی آنان تلاش کنیم.


 

 

 

 

 

 

 

بورنگ افزود: کمک های سخاوتمندانه خیران قبل از رسیدن به انسان، به خداوند رسیده و ذخیره آخرت قرار می گیرد و تبلیغ برای نهادینه شدن سنت‌های خیر و کمک به نیازمندان در راستای تبدیل به فرهنگ عمومی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که فرموده اند: «مسلمان نیست کسی که نسبت به امور مسلمین احساس مسئولیت نکند»، بیان داشت: همیشه قضا و قدر و اتفاقاتی گریبانگیر انسان می شود که هیچ وقت تصور آن نمی رود و زندانیان جرائم غیرعمد نیز شامل همین موارد هستند و بر مؤمنان تکلیف است که در مساعی به نادمین و نیازمندان همت ورزند.

جعفر بورنگ شهردار شیروان در پایان جشن گلریزان را نمونه سبقت در امور خیر دانست و این جشن را زمینه از بسط روحیه اخلاق مداری در جامعه عنوان نمود.

 


 

 

 

عظیمی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان – : در جشن گلریزان که در تاریخ بیست و سوم تیرماه 1393 در شیروان با همت دستگاه قضائی، اداره زندان و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان و سایر خیرین برگزار شد؛ ترکانلو دادستان عمومی و انقلاب شیروان از تلاش و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان در برگزاری بهتر جشن گلریزان امسال کمال تقدیر و تشکر را نمود.

.