ساعت:

6:07 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مسعود الهی؛ حجاب، نوری از سوی خداوند رحمان و سفارش سیّده زنان/قدردانی از فرهنگ سازان عفاف و حجاب

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ به مناسبت پاسداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، از بانوان دارای حجاب برتر در شهرداری شیروان تقدیر و تشکر به عمل آمد.


 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: در این مراسم، مسعود الهی“معاون شهرداری شیروان” به جایگاه زن در دین مبین اسلام اشاره نمود و بیان داشت: عفت، اصالت زن و حجاب، حافظ آنان است و اجرای آن وظیفه شرعی و دینی همگان است.

معاون شهرداری شیروان با ذکر اینکه؛ حجاب در ذات خود دارای مصونیت است، افزود: پوشش در فرهنگ اسلامی آرامش روانی فرد و جامعه را به دنبال دارد، که نتیجه آن استحکام بنیان خانواده و دوری از آسیب های اجتماعی است.

 

 

.

سیداحمد اکبرپور”فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر مستقر در شهرداری شیروان” هم اظهارداشت: رعایت حجاب اسلامی ضمن حفظ ارزش ها، جامعه را نیز از انحرافات حفظ می کند و باعث ارتقا امنیت فردی و اجتماعی می شود و ترویج الگوهای مناسب پوشش در جامعه علاوه بر نهادینه شدن رعایت حجاب و پوشش که از تاکیدات اسلام است، باید سبب توجه به این مهم شود.


 

آریان فرد به متن لوح های تقدیمی به دو نفر از بانوان همکار در شهرداری دارای حجاب برتر و یک نفر از بانوان همکار در شهرداری بعنوان خدمت خوب اشاره نمود:

 

به نام خداوند هستی و هست

بانوی مؤمن با حجاب؛ لبخند رضايت را بر لبان حضرت زهرا(س) و حضرت بقیه الله اعظم، امام زمان(عج) می نشاند.

«   لوح تقدیر   »

 همکار محترم؛

با سلام؛

احتراماً، بسیار خرسند و مفتخریم که میزبان گلی از گلهای بهشتی بوده ایم که با الگو گرفتن از بانوی بزرگ اسلام، حضرت زهرا(س)، زیباترین پوشش را برای خویش برگزیده و خود نیز الگوی زنان مسلمان و متعهد قرار گرفته است. شما نشان داده اید که حجاب، هیچ مانعی برای ورود زن مسلمان به عرصه علم، تلاش و خدمت در جامعه نخواهد بود.

لذا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نیز به میمنت سالروز پیوند آسمانی حضرتین معصومین؛ علی(ع) و دخت نبی اکرم(ص)، فاطمه زهرا(س) و به شکرانه ی این توفیق، بسی شایسته است از شما که با پوشش اسلامی مناسب و رعایت موازین شرعی، اخلاقی و اسلامی در خور توجه، محیط کارتان را با عفت و عصمت طاهره ی مطهره، مزین نموده اید؛ صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و این لوح تقدیر را به پاس حجاب برترتان، تقدیم وجود ارزشمندتان نماییم.

در پناه ایزد منان و در سایه حضرت ولی عصر(عج) و با تأسی به زهرای مرضیه، سعادتمند و سرافراز باشید.        

و من الله التوفیق (و عليه التکلان)

  محمّد محمّدزاده قانعی                                                      جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                             شهردار شیروان

 

 

باسمه تعالی

مقصود، عمل بیشتر نیست، بلکه عمل بهتر است.

(رییس مذهب جعفری؛ امام جعفر صادق(ع) )

«   لوح سپاس   »

 

همکار محترم؛

 

 با سلام؛

احتراماً، ضمن گرمیداشت هفته دفاع مقدس وعرض تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، بدینوسیله از جنابعالی که متعهدانه در طی سال ها همکاری با این نهاد عمومی غیردولتی عام المنفعه انجام وظیفه نموده و با دقت نظر، سعه   صدر و دلسوزی در کم و کیف امورمحوله برای تحقق رسالت شهرداری، به نوبه خویش به نحو احسن همت گمارده اید، تشکر و تقدیر   به عمل می آید.

از درگاه  رب العالمین   برای شما  طلب  بهروزی     داشته   و    خواهانیم که گامهای بعدی تان را  نیز    قرین پویایی بدارد. این لوح سپاس؛ با بهترین آرزوها و به رسم یادبود ،تقدیم تان می گردد.

 

       محمّد محمّدزاده قانعی                                                      جعفر بورنگ

     رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                             شهردار شیروان