ساعت:

7:59 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

مهندس احمدی با اشاره به ایجاد پارک خودرو : این پروژه چند منظوره به بسیاری از نیازهای شهر و مطالبات شهروندان پاسخ خواهد داد.

طی نشستی با حضور رییس شورای اسلامی و دو عضو دیگر آن ، شهردار شیروان ، معاون فرماندار شهرستان ، رییس پلیس راهور و نمایندگانی از اصناف ، صمت ‌و اتحادیه های مرتبط پیرامون پروژه پارک خودرو بحث و گفت و گو شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، در این نشست نخست مهندس احمدی طی سخنانی، ضمن خیر مقدم به حاضران ، اهمیت ، ضرورت و کارکرد پارک خودرو را مورد توجه قرار داد و گفت : در این خصوص پیام های بسیاری دریافت کردم که بخشی از آنها حتی از خارج از شیروان ارسال شدند که نشان می دهد خوشبختانه استقبال گسترده ای از ایجاد پارک خودرو شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که پارک خودرو پروژه ای چند منظوره محسوب می شود، افزود : مکان پارک خودرو جمعه ها به خرید و فروش اتومبیل اختصاص می یابد و در روزهای دیگر به بازاری برای کسب و کار، آن هم با ۱۷۰ غرفه ای که می توان در مکان پارک خودرو جانمایی کرد، بنابراین ایجاد پارک خودرو را باید تلاش موثری در راستای رفع یکی از معضلات بزرگ و دیرینه شهر یعنی دستفروشی دانست، چرا که بخوبی موجب ساماندهی دستفروشان هم خواهد شد.

شهردار شیروان با تاکید بر اینکه این پروژه هم نیاز شهر و شهروندان را به پارک خودرو برطرف می کند و هم موجب رفع سد معبر و ساماندهی معضل دستفروشان می شود ، خاطر نشان کرد : ارمغان مهم دیگر این پروژه مناسب سازی ترافیک شهر از رهگذر کاهش تردد در داخل شهر و محور مرکزی شیروان می باشد، ضمن آنکه یک‌ گام بلند هم در پیوند با تحقق توسعه متوازن و رونق و شکوفایی نقاط کم برخوردار بشمار می آید.
? بنابراین به دلیل تمامی این ویژگی های مهم و ارزشمند است که انتظار داریم کلیه دستگاه ها پای کار، حضور پیدا کنند تا پارک خودرو حتی فراتر از شهر و شهرستان شیروان یعنی در همه استان خراسان شمالی جایگاه خود را پیدا کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مهم ترین مولفه پارک خودرو، مقوله ایمنی و امنیت آن است تصریح کرد : امید واثق داریم با مشارکت گسترده و هوشمندانه دستگاه های قضایی و انتظامی این نیاز مبرم پارک خودرو پاسخ درخوری خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ما، آنگاه محمد محمدزاده قانعی رییس پارلمان شهری شیروان طی سخنانی با ابراز خرسندی از اینکه با حضور مهندس احمدی رفع مشکلات زیرساختی شهر که ضرورت آن از دیرباز احساس می شد، در حال بر طرف شدن هستند.
ساماندهی دستفروشان و وانت بارهایی که در معابر به کسب و کار می پردازند را دغدغه ای بزرگ عنوان کرد و افزود : خوشحالم که با ایجاد پارک خودرو و استفاده از آن برای ساماندهی دستفروشان این مشکل بزرگ هم بر طرف می شود.

در ادامه آقایان حسن اسکندریان و آریان فرد از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر هم در سخنانی از ایجاد پارک خودرو و بهره گیری از آن برای ساماندهی دستفروشان ابراز خرسندی کردند و اجرای چنین طرح هایی را نیاز شهر و شهروندان دانسته و اظهار امیدواری کردند با همدلی و همکاری همه دستگاه های مرتبط و اصناف و دستفروشان بتوان پس از سالها شاهد اتفاقی خوب در بحث پارک خودرو ، ساماندهی دستفروشان و مناسب سازی ترافیک باشیم.

شایان گفتن است که در این نشست دیگر حاضران هم در سخنانی با استقبال از ایجاد پارک خودرو اعلام آمادگی برای همکاری جهت افزایش کارایی این پروژه، ابراز امیدواری کردند این پروژه هر چه سریع تر مورد بهره برداری قرار بگیرد.

? در پایان جلسه کلیه شرکت کنندگان از محل پارک خودرو بازدیدی به عمل آوردند