ساعت:

6:11 ق.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

نشست مشترك شهردار با هیات مدیره اتاق اصناف تاريخ

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری شیروان :

این جلسه با حضور رئیس و هیات مدیره اتاق اصناف در محل دفتر شهردار برگزار گردید .

در ابتدا تک تک اعضاء هیات مدیره اتاق اصناف سوالاتی را مطرح و مطالبی را در باب مشکلات  بازارایان و پیشنهاداتی برای رفع آن ارائه نمودند.

مهندس بورنگ شهردار شیروان در ابتدای جلسه از حضور بازایان تقدیر نمود و علت تاخیر در ایجاد چنین نشستی را حجم بالای کار عنوان نمودند ایشان اظهار داشتند که بازار در فرهنگ اسلامی ایران قلب شهر می باشد.

 

 

شهردار شیروان در پاسخ به سوال یکی از اعضای اتاق اصناف مبنی بر بالا بودن اجاره بهای واحدهای صنفی بیان داشت که طرح احداث مجتمع تجاری شیروان واقع در ضلع شرقی میدان انقلاب که تاحدودی می تواند در پایین آوردن اجاره بها واحدهای صنفی تاثیر گذار باشد دارای نواقصی بوده که با مشاوران و طراحان برای رفع آن اقداماتی انجام شده که انشاالله به زودی شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

مهندس بورنگ  در ادامه نشست از وضعیت نابسامان وانت بارهای سطح شهر،جمعه بازار،سدمعبر برخی از بازاریان و دست فروشان ،میدان تره بار شهرداری و کارگاههای مزاحم و نصب پرده نوشته ها ی تبلیغاتی که چهره شهر را  مخدوش نموده انتقاد نمودند وبه  مکان یابی  برای سامان دهی وانت بارها ،دست فروشان و رفع نواقص میدان تره بار و جمعه بازار اشاراتی کردند.

ایشان از اعضای هیات مدیره اتاق اصناف درخواست نمودند تا شهرداری را برای اجرای طرح رفع سدمعبر و زیباسازی شهر یاسامان دهی بیلبوردهای تبلیغاتی یاری نمایند و از تخفیف عوارض صنفی برای بسیجیان عضو اتاق اصناف در آینده نزدیک خبر دادند .

در پایان بیان داشتند باتوجه به نام گذاری زیبای سال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کارهای فرهنگی بسیاری را می توان با کمک بازاریان و اتاق اصناف انجام  داد .

جلسه با تقدیر شهردار از این نشست صمیمی و با ذکر صلوات به پایان رسید.