ساعت:

2:55 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

نورانـی مقدم: دوره آموزشی مشترک شهرداری های استان خراسان شمالی در شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: آموزش ضمن خدمت یکی از مؤثرترین ابزارهای مدیران برای مقابله با تغییرات محیطی بوده و ضامن ارائه مناسب خدمات در شهرداری است. در مجموعه ای چون شهرداری نیز که بالاترین سطح تعاملات با مردم را در همه عرصه ها دارد، موضوع آموزش و پرداختن به آن بیشتر احساس می شود.

 

 

 

عبدالرضا نورانی مقدم”مدیر امور اداری و کارگزینی و عضو کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری شیروان” از برگزاری دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری ویژه پرسنل شهرداری های استان خراسان شمالی توسط دفتر کل امور شهری و شوراها – استانداری خراسان شمالی با مشارکت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان خبر داد و گفت: دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری دارای کد آموزشی با پیگیری های شهرداری شیروان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در تاریخ 10 و 11/12/94 با تدریس آقای دکتر قادری و خانم دکتر عبداله زاده میزبان پرسنل شهرداری های استان خراسان شمالی بود.

 

 

گفتنی است در این دوره؛ پرسنل شهرداری های سنخواست، جارجرم، چناران شهر، قوشخانه، آوا، شیروان، زیارت، گرمه، آشخانه، اسفراین و شوقان حضور داشتند.

 

روایت تصویر: