ساعت:

12:14 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

پیام تبریک مشترک ارکان مدیریت شهری شیروان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ نيروي انتظامي مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت اجتماعي با مشاركت همه شهروندان در جامعه است، مطلبی بود که احمد عاقل“رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به نمایندگی از مدیریت شهری شیروان به مناسبت روز و هفته ناجا در پیام خود بدان اشاره نموده اند.

 

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: یکی از محورهای پیام مشترک احمد عاقل”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به نمایندگی از مدیریت شهری شیروان در این بود که: بدون شك، پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها در اثر زحمات مخلصانه همه عزيزان ناجا واقعيت پيدا مي‌كند. نيروي انتظامي جمهوری اسلامی ایران  مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت اجتماعي با مشاركت همه شهروندان در جامعه است.

 


 


متن پیام:

 

باسمه تعالی

 

قال رسول ا… صلی الله علیه و آله وسلم: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان

 

با سلام و عرض ادب؛

روز و هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. لذا از فرصت ، استفاده نموده ؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، روز نیروی انتظامی(سیزدهم مهرماه 95) و هفـته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.امیدواریم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشیم. از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای(دامت حفاظاته) خواستاریم.

جعفر بورنگ                                                           احمد عاقل

شهردار شیروان                                   رییس شورای اسلامی شهر شیروان