ساعت:

6:48 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیامی، عید سعید قربان را به ملت شریف ایران و مردم دارالمصلین شیروان تبریک گفتند.

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به متن پیام مشترک محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسبت عید سعید قربان اشاره نمود:

 

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

عید قربان، پاک ترین عیدها و عید سرسپردگی و بندگی خداوند متعال است و دارای منزلتی والا نزد عموم مسلمانان می باشد. عید قربان یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) بوده است، که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد. عیدی که زائران کوی یار با درک عارفانه و وقوف با شعور مشعر الحرام، با تضرع و دعا، قلب خود را آماده پذیرش رحمت الهی در روز عید عاشقی و بندگی خدا و پیروی از سنت نبوی می کنند.

این عید حقیقتاً جشن رهیدگی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح بوده و مجرای فیض الهی و وسیله عنایت رحمانی به بندگان مؤمن، مسلم و مطیع است. قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

بی شک؛ مردم سرافراز و ولایتمدار شیروان هم، لبیک گویان و همنوا با منادیان حق، این عید را غنیمت شمرده و ره توشه خداباوری، ذکر و خشوع، بندگی و سرسپردگی را با خود همراه می سازند و در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

اینجانبان عید قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین و شریف شهر شیروان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

محمّد محمّدزاده قانعی                                                       جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                          شهردار شیروان