ساعت:

9:46 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

پیام تبریک مشترک کلالیان مقدم و بورنگ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ بمناسبت فرارسیــــدن روز جهانــی کار و کارگر ، رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان پیام تبریکی را صادر کردند.

 


 

هما کلالیان مقدم رییس شورای اسلامی شهر شیروان و جعفر بورنگ شهردار شیروان با گراميداشت روز جهاني كارگر، اين روز را به همه كارگران عزيز و پرتلاش به ويژه كارگران خدوم شهرداري شیروان تبريك گفته و موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايیم.

 

متن پیام به این شرح است:

 

 

بسم ا… الرحمن الرحیم

روز کاروکارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که درکارخانه ها، شرکت ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، صنایع و معادن ، خانه ها وجای جای زمین و زمان به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی و سود مندی را نثار و ایثار جامعه می کنند.كار، در حقيقت سنبل و نماد عزت و بالندگي فرد و جامعه است و هر اجتماعي كه فرهنگ كار و تلاش و خدمت در آن جاري باشد، جامعه اي موفق و خودكفا خواهد بود.بي ترديد كارگران از شريف ترين انسان هاي اجتماع هستند.         

كارگران بازوان حركت هر جامعه‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند و بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي, نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است و در هر جامعه‌اي كه از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت رونقي دو چندان خواهد يافت.

در اين ميان، تلاش و كوشش شبانه روزي و بي وقفه كارگران شهرداري ها بویژه شهر دارالمصلین شیروان، زمينه ساز ارائه خدمات ارزشمند به مردم گرديده و رشد و آباداني روز افزون شهر شیروان را در پي داشته است كه حقيقتاً شايسته تجليل و سپاسگزاري است.             

جعفر بورنگ                                                                                                                                                                                                                                              هما کلالیان مقدم

                   شهردار شیروان                                                                                                                                                                                                    رییس شورای اسلامی شهر شیروان