ساعت:

4:15 ق.ظ

تاریخ:

15 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر شیروان به مردم عزادار طبس گلشن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ در پی وقوع سانحه اسف بار سقوط هواپیمای مسیر تهران به طبس گلشن که منجر به سفر 39 نفر از هموطنان به دیار باقی گردید، شورای اسلامی شهر شیروان از سوی خویش و به نمایندگی از مردم درالمصلین شیروان، پیام تسلیتی به شورای اسلامی شهر طبس گلشن ارسال و خواستار ابلاغ مراتب ابراز همدردی به مردم طبس شد.


آرین فرد – روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان – گفت؛ در پی وقوع سانحه اسف بار سقوط هواپیمای مسیر تهران به طبس گلشن، شورای اسلامی شهر شیروان از سوی خویش و به نمایندگی از مردم درالمصلین شیروان، پیام تسلیتی به شورای اسلامی شهر طبس گلشن ارسال و خواستار ابلاغ ابراز همدردی به مردم طبس شد.

 

متن پیام به شرح ذیل:

                                               هو الحی لایموت

 

جناب آقای مهندس جعفر بورنگ”شهردار محترم شیروان”

شورای محترم اسلامی شهر طبس گلشن

در کمال تأسف باخبر شدیم سانحه اسف بار سقوط هواپیمای تهران به طبس منجر به سفر جمعی از هموطنان به دیار باقی گردیده و بار دیگر در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافرانی خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سرایند، هر چند رحلت انسانهاي متدين و پاک سرشت بر ايشان موهبتي عظيم است، اما تحمل براي بازماندگان سخت است، که آرزو می کنیم، وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غم شان باشد.

لذا اين هجران بزرگ را به آن جنابان و بازماندگان این عزیزان سفرکرده تسليت عرض نموده و از ايزد متعال براي آن مرحومان، علو درجات و براي بازماندگان صبر و شکيبايي مسئلت داريم. مراتب ابراز همدردی اینجانبان و مردم دارالمصلین شیروان را به خانواده های متوفیان این حادثه و مردم دارالمؤمنین طبس گلشن ابلاغ فرمائید. در پایان؛ سلامتی عاجل را برای مصدومین این سانحه؛ نیز مسئلت داریم.

شورای اسلامی شهر شیروان