ساعت:

7:59 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیام رییس شورای اسلامی و شهردار شیروان به مناسبت روز عرفه —

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیامی، روز عرفه و روز نیایش را به ملت شریف ایران و مردم دارالمصلین شیروان تبریک گفتند.

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به متن پیام مشترک محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” که به مناسبت روز عرفه(نهم ذی الحجه مقارن با دوازدهم مهرماه 93) صادر شده، اشاره نمود:

 

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دل در جوشش ناب عرفه، وضو می گیرد و در صحرای تفتیده عرفات، جاری می شود.

آنجا که ایوان هزار نقش خداشناسی است. لب ها ترنم با طراوت دعا به خود گرفته و چشم هایمان بارش باران توبه را طلب می کنند. دل بی قرار روح عرفات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شده است. پنجره باران خورده چشم ها از ضریح اجابت، تصویر می دهد و این صحرای عرفات است که با کلمات روح بخش دعای امام حسین(ع) و اشک عاشقان او بر دامن خود اجابت را نقش می کند.

اشک و زمزمه ما را نیز بپذیر، ای خدای عرفه!

در روز نهم ذی الحجه، روز پُر فضیلت و معنوی عرفه را به عموم ملت شریف مسلمان ایران و مردم فهیم دارالمصلین شیروان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان قبولی ادعیه و مناجات مردم مؤمن و عزیز ایران اسلامی را در این روز سراسر صفا و معنویت مسئلت داریم.

محمّد محمّدزاده قانعی                                                       جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                          شهردار شیروان