ساعت:

12:22 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

‍ از سوی شهردار شیروان انجام شد : نشست با دست اندرکاران طرح اگو جهت رفع سریع مشکلات شهروندان

مهندس احمدی در نشست با معاون بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب استان و رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شیروان بر لزوم تسریع پروژه اگو شهری جهت رفع مشکلات ایجاد شده و آسایش شهروندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان مهندس احمدی در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت اجرای اگو شهری به دلیل آورده های مفید و سازنده آن خواستار تسریع در روند اجرای آن شد.

وی ضمن بیان این مطلب که اگو شهری طرحی لازم و ضروری است خاطر نشان کرد : اما باید به گونه ای این طرح پیش رود که شهروندان بیش از این با مشکلات ایجاد شده مواجه نشوند و بتوانند در کمال آرامش و آسایش در شهر آمد و شد کنند.

مهندس احمدی شهردار شیروان آنگاه مشکلات ایجاد شده بخاطر حفاری های انجام شده را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : انتظار مردم آن است که با برنامه ریزی و به کاری گیری امکانات بیشتر این پروژه در یک بازه زمانی مناسب به اتمام برسد و شهرداری نیز تاکید دارد تا اداره آب و فاضلاب شهرستان هم پس از اتمام پروژه ، تعهدات خود را با سرعت انجام دهد تا زندگی در شهر روال عادی خود را بازیابد.

این گزارش حاکی است ، مهندس اشک زران معاون بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب استان و مهندس رمضانی رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان هم در سخنانی تاکید کردند تلاش می کنند تا روند این پروژه را تسریع کنند