ساعت:

7:33 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

مهدی محمّدی؛ بانک اطلاعات قوانین مدیریت شهری، راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: آن چه که امروزه مهم جلوه می نماید، اجرای عدالت و استیفای حق مردم است، بنابراین، توجه بر این است که فرهنگ حقوقی در شهر نهادینه شده و گسترش یابد و مردم از حقوق خود مطلع شوند، که نتیجه آن تأمین حقوق مردم باشد. بر مسئولین است که تمام امور را شفاف سازی نموده و مردم را نسبت به حقوق خود آگاه سازند.

 مهدی محمّدی”مسئول واحد فناوری و انفورماتیک شهرداری شیروان” گفت: طرح تهیه بانک اطلاعات و مقررات مدیریت شهری شیروان با محوریت قانون شهرداری ها، قانون مدنی، قانون تجارت، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، اصلاحیه ها و مصوبات اجرایی مربوط و آن چه که مردم باید از حقوق خود بعنوان یک شهروند بدانند، در دستور کار قرار گرفته و بزودی بانک مزبور تهیه و قابل ارائه خواهد شد.


 مسئول واحد فناوری و انفورماتیک شهرداری شیروان به امکانات این بانک هم اشاره ای نمود که درصددیم به نحوی باشد، تا قابل بهره برداری برای همه شهرداری های استان و سایر دستگاه ها نیز باشد و مردم نیز به آسانی به آن دسترسی داشته تا حقوق خود را بهتر بدانند. از دیگر مزایای آن، امکان جستجوی آسان با کمترین لغت خواهد بود، که پرسنل شهرداری ها در کمترین زمان ممکن، البته در صورت نیاز، برای تسریع بیشتر در کار ارباب رجوع به قوانین و مقررات روز دست یابند.