ساعت:

5:31 ب.ظ

تاریخ:

28 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان؛ ماه منیر قم، بهترین الگو برای دختران جامعه اسلامی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ مراسم نکوداشت دختران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با محوریت تجلیل و تکریم از دانش آموزان ممتاز دختر پرسنل شهرداری شیروان برگزار شد.

 

آریان فردروابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: در پی برنامه های گرامیداشت میلاد طاهره، سیده صدیقه، حمیده رضّیه، سیدةُ نساء العالمین، مظهر فضایل و سرچشمه دانش، بانوی آب و آیینه؛ دختر روح و جسم پیامبر( صلی الله علیه و آله وسلم) ، ماه منیر قم و روز دختران؛ مراسم تجلیل و تکریم از دانش آموزان ممتاز دختر پرسنل شهرداری شیروان در کلیه مقاطع تحصیلی برگزار شد و در این آئین از دو تن از دختران دانش آموز فرزند همکار که در کنکور دارای رتبه برتر شده بودند نیز تجلیل شد و احدی از همکاران خانم شهرداری نیز مورد تقدیر واقع گردید.

 


 

بورنگ”شهردار شیروان” ضمن تبریک مجدد ولادت کریمه اهل بیت(س) و روز دختر اذعان داشت: بزرگداشت این روز از آن جهت بر ما فرض است که حضرت معصومه(س) به عنوان بهترین الگو برای دختران جامعه اسلامی می باشد، تا با پیروی از فضائل اخلاقی آن بانوی بزرگوار، پیرایش از زشتی ها و آلایش ها در زندگی دختران ما متجلی شود.

جعفر بورنگ در ادامه افزود: از شاخصه های آن حضرت می توان به مقام شفاعت ایشان در روز قیامت و نیز مقام علمی و فضائل اخلاقی آن بانوی بزرگوار اشاره کرد. حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه(س) بعد از پیامبر گرامی اسلام(ص)، بالاترین جایگاه شفاعت مسلمانان در روز جزا را دارند و از این رو مقام آن حضرت بهتر مشخص می شود.

شهردار شیروان در این مراسم به اتفاق مسعود الهی”معاون شهرداری”، رازقی”مسئول حراست شهرداری”، آریان فرد”مسئول روابط عمومی شهرداری شیروان”، محمدرضا امیرسهرابی”مشاور شهردار شیروان” و تنی چند از بانوان همکار، الواح تجلیل و هدیه را اهدا و ضمن آرزوی توفیق برای مشارالیه ها و دعای طول عمر پدر و مادر بزرگوار این تلاشگران عرصه علم و دانش و خدمت، از نامبرده گان تقدیر و تجلیل نمود.