ساعت:

7:00 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: بلوار جدیدالإحداث میدان امام علی(ع) بطرف بجنورد، “24 مهر” نام گذاری می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در جلسه برنامه ريزي و هماهنگی برنامه های سالروز ورود مقام معظم رهبري از ارائه پیشنهاد نامگذاری بلوار میدان امام علی(ع) بطرف بجنورد که توسط این شهرداری در حال احداث می باشد، به نام بلوار “24 مهر” خبر داد.

 


 

عکس تزئینی است.

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان و عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان”، ضمن اشاره به اینکه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، امسال مصادف به دهه ولایت و در ایام عید تا عید قرار گرفته است، گفت: برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روزهای تاریخی انجام می‌گیرد.

سکاندار مدیریت شهری شیروان ادامه داد: بدون تردید حلاوت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در 19 مهرماه 1391 و شهر شیروان در 24 مهرماه 1391 بعنوان دومین شهر استان خراسان شمالی برای همیشه در كام مردم این دیار باقی خواهد ماند.

بورنگ از ارائه پیشنهاد نامگذاری بلوار میدان امام علی(ع) بطرف بجنورد که توسط این شهرداری در حال احداث می باشد، به نام بلوار “24 مهر” خبر داد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی، مراسم اجتماع بزرگ مردم و نورافشانی و آذین بندی معابر شهر، اطلاع رسانی از طریق سایت شهرداری، سامانه پیامکی شهرداری، توزیع بروشور با موضوع لحظه ورود رهبر انقلاب در 24 مهرماه، تبیین دستاوردهای این سفر پر خیر و برکت به استان و شیروان را از جمله برنامه های سالروز ورود مقام معظم رهبری به دارالمصلین شیروان اعلام كرد.

شهردار شیروان در پایان، نصب اولین بنر اطلاع رسانی سالروز ورود مقام معظم رهبری در مورخ دوازدهم مهر 93 در میدان انقلاب که توسط شهرداری صورت پذیرفته را هم یادآور شد.