ساعت:

12:09 ق.ظ

تاریخ:

27 مهر 1403

شهرداری شیروان

شارعی : آتش نشانان برای نجات جان انسان ها با اهداء خون خود به کمک بیماران نیاز مند شتافتند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری شیروان  با حضور در مرکز اهداء خون این بار با اهدای خون خود به کمک گرفتاران در بستر بیماری  شتافتند.


 

شارعی گفت با توجه به فراسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت امام  محمدباقر (ع)پرسنل زحمتکش سازمان آتش نشانی با حضور در مرکز اهداء خون این بار با هدیه دادن خون خود به کمک بیماران نیاز مند به خون شتافتند شارعی ادامه داد: از مهمترین اقدامات انسان پسندانه وشایسته ای که هم به عنوان صدقه جاریه و هم یک فرهنگ بهداشتی وسلامتی در جامعه وجود دارد امر اهدای خون و انتقال خون می باشد که امیدواریم این فرهنگ وصدقه جاریه مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

 

شارعی در ادامه  افزود:  اهدا خون به عنوان یکی از شاخص‌های مهم همدلی، احساس مسوولیت و پیوند با هم نوع در جامعه کنونی از اهمیت فراوان برخوردار است. ترویج فرهنگ حیاتی اهدا خون با توجه به افزایش سرسام‌آور حوادث، سوانح و بیماریهای مختلف که نیاز به خون را دو چندان کرده در جامعه امروزی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. به همین منظور این وضعیت ایجاب می‌کند که عمل خیر اهدا خون به عنوان یکی از مهمترین ارکان همدلی و کمک به همنوع در جامعه امروزی قلمداد شود شارعی در پایان از تمامی واجدین شرایط اهدا خون خواست به مراکز اهدا خون مراجعه نمایند وبا اهداء بخش از خون خود به بیماران نیاز مند کمک نمایند .